مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 12:202023-08-13سياسي

تحول بزرگ در پزشکی قانونی گلستان/ خداحافظی با ارجاع افراد به سایر استان ها


مدیرکل پزشکی قانونی استان گلستان با اشاره به اجرای طرح های تحولی در این نهاد در دولت سیزدهم از خداحافظی با ارجاع افراد به استانهای مجاور برای اخذ نظرات کارشناسی و فنی ژنتیکی خبر داد.

- دکتر حسین زارعی صبح امروز در حاشیه بازدید از دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در گفت و گو با سردبیر و هیئت تحربریه این رسانه با اشاره به اینکه روز و هفته خبرنگار فقط یک بهانه برای ارج نهادن به خبرنگاران است، اظهار کرد: از نظر ما هر روز، روز خبرنگار بوده و مدیران و مسئولان باید در طول سال با نگاه ویژه ای به این حوزه مظلوم داشته باشند.

وی با بیان اینکه ما بر اساس سیاست های اصولی دستگاه قضایی از هرگونه ارتباط با رسانه ها استقبال می کنیم، افزود: ما یقین داریم ارتباط دو سویه با رسانه ها و مطبوعات می تواند ما را در خدمت رسانی شایسته به مردم عزیز کمک کرده و در راستای توسعه کیفیت این خدمات نیز اثربخش باشد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان گلستان با تاکید بر اینکه در همین دو ساله دولت سیزدهم دو پروژه بزرگ پزشکی قانونی در استان به ثمر نشسته است، خاطرنشان کرد: این دولت تلاش کرده است تا با همت شبانه روزی همواره به مردم خبر خوب داده و امیدواری را در بدنه جامعه ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول بزرگ در پزشکی قانونی گلستان/ خداحافظی با ارجاع افراد به سایر استان ها

تحول بزرگ در پزشکی قانونی گلستان/ خداحافظی با ارجاع افراد به سایر استان ها