مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 15:452023-07-28سياسي

خواص جامعه باید در خط مقدم حضور داشته باشند


امام جمعه کرمان و نماینده ولی فقیه در این استان با تشریح سه هدف عمده مجالس حسینی گفت: خواص جامعه وقتی ارشاد شوند و تحلیل درستی داشته باشند و پای آن بایستند، - می توانند جامعه را به آن س به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی همزمان با ظهر عاشورا در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر کرمان در مصلای امام علی (ع) افزود: گریه بر امام حسین (ع) بر اساس روایات ثواب بسیاری دارد و این گریه، گریه مکتبی و دفاع از ارزش ها و مظلوم کربلاست که خود را فدای ارزش ها و دین کرد و نخستین هدف از مجالس حسینی به شمار می رود.

وی تصریح کرد: شناخت واقعی حادثه کربلا هدف دوم مجالس حسینی است که باید پشت صحنه این حادثه را بدانیم و نقش هر کسی را بفهمیم و عوامل آن را برجسته کنیم تا در زندگی ما کربلای دوم و سوم تکرار نشود و در اردوگاه مقابل امام حسین (ع) قرار نگیریم.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی خاطر نشان کرد: هدف سوم مجالس حسینی نیز تربیت دینی است که باید در این محافل و مدرسه امام حسین (ع) تربیت دینی و اسلامی را در مکتب اهل بیت یاد بگیریم که سخنرانان، وعاظ، مداحان و بانیان مجالس در هر سه بخش نقش برجسته ای دارند.

امام جمعه کرمان همچنین با تشریح سطوح مختلف خطاب امام حسین گفت: امام جامعه برای هدایت فرد فرد انسان ها باید تلاش کند و تمام ظرفیت خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواص جامعه باید در خط مقدم حضور داشته باشند

خواص جامعه باید در خط مقدم حضور داشته باشند