مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 18:402023-07-30حوادث

دستگیری سارقان کارگاه مبل سازی کرج در کمتر از 12 ساعت


رییس پلیس آگاهی البرز با اشاره به دستگیری سه نفر از سارقان سابقه دار مغازه گفت: متهمان پس از سرقت از یک کارگاه مبل سازی در کرج در کمتر از 12 ساعت دستگیر شدند.

- سرهنگ حکمت الله شجاعی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به دنبال وقوع سرقت از یک کارگاه مبل سازی در منطقه عظیمیه کرج، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با حضور مأموران در محل وقوع سرقت و انجام اقدامات پلیسی، رد پای یکی از سارقان سابقه دار و حرفه ای محله اسلام آباد در انجام این سرقت مشاهده و با تحت نظر قرار دادن متهم، مشخص شد نامبرده مدتی پس از آزاد شدن از زندان با تشکیل یک باند اقدام به سرقت مغازه در سطح شهر کرج می کند.

رییس پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: در ادامه پس از تکمیل تحقیقات مقدماتی، متهم اصلی پرونده به همراه 2 نفر از همدستانش در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پایگاه یکم پلیس آگاهی منتقل شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف اموال به سرقت رفته از کارگاه مبل سازی و تحویل آنها به صاحبش، گفت: متهمان در تحقیقات تکمیلی به انجام 7 فقره سرقت از مغازه های مناطق مختلف شهر کرج اعتراف کردند.

سرهنگ شجاعی با اشاره به تکمیل پرونده و معرفی سارقان به مرجع قضایی خاطرنشان کرد: تجهیز اماکن خصوصی به دوربین مداربسته و قف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان کارگاه مبل سازی کرج در کمتر از 12 ساعت

دستگیری سارقان کارگاه مبل سازی کرج در کمتر از 12 ساعت