مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 11:552023-08-17سياسي

فرمانداری داراب متعلق به هیچ طیف سیاسی نیست


سرپرست فرمانداری ویژه داراب تاکید کرد: فرمانداری داراب متعلق به گرایش یا طیف سیاسی خاصی نیست، بلکه متعلق به کل جمعیت این شهرستان است.

- ایسنا/فارس سرپرست فرمانداری ویژه داراب تاکید کرد: فرمانداری داراب متعلق به گرایش یا طیف سیاسی خاصی نیست، بلکه متعلق به کل جمعیت این شهرستان است.

خلیل اقتصادی در آیین تکریم و معارفه فرماندار ویژه داراب، با اشاره به اینکه مدیریت جهادی باید با پیوست عدالت در تمام ابعاد حکمرانی همراه باشد، اظهار کرد: مردم محوری، پرهیز از خوی اشرافی گری و مبارزه بی امان با فساد از اولویت های یک مدیر انقلابی است.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه داراب، او با بیان اینکه قلب بیانیه گام دوم انقلاب ایجاد امید در جامعه است، بر لزوم حفظ وحدت و امیدآفرینی در جامعه تاکید کرد.

وی، انقلابی گری و وحدت را دو شاخصه اصلی بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد و گفت: براساس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت لازمه تحول در شهرستان بزرگ داراب است، چرا که تجربه ثابت کرده هرجا مسئولین با وحدت رویه و وفاق و همدلی در راستای رفع معضلات ومشکلات مردم قدم برداشتند، موفق عمل کرده و راه را بروی دشمنان قسم خورده ملت ایران را بستند.

سرپرست فرمانداری ویژه داراب خاطرنشان کرد: درب اتاق فرماندار برروی همه آحاد مردم شریف شهرستان شهری و روستایی باز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانداری داراب متعلق به هیچ طیف سیاسی نیست

فرمانداری داراب متعلق به هیچ طیف سیاسی نیست