مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 09:502023-08-02سياسي

تجهیز شناورهای جدید سپاه به موشک هایی با برد 600 کیلومتر


فرمانده قرارگاه عملیاتی امام محمد باقر (ع) نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیروی دریایی سپاه شناورهای یگان ویژه شهید حججی را با موشک های برد 600 کیلومتر در خلیج فارس و به منظور حراست از حریم جزایر ایرانی از جمله جزیره بوموسی عملیاتی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار علی عظمایی فرمانده قرارگاه عملیاتی امام محمد باقر (ع) نیروی دریایی سپاه پاسداران در حاشیه برگزاری رزمایش اقتدار ندسا که از صبح امروز (چهارشنبه) در جزیره بوموسی آغاز شده است، گفت: در این رزمایش شناور های یگان ویژه شهید حججی با موشک برد بلند 600 کیلومتر برای دفاع از حریم جزیره حضور داشتند.

وی افزود: در این رزمایش، رزمندگان بسیجی با سرعت برای دفاع از جزیره بوموسی به وسیله هواپیما و شناور های سبک و سنگین به جزیره اعزام شده و رزمندگان پس از ترابری هوایی و دریایی در مواضع از پیش تعیین شده برای دفاع از جزیره بوموسی مستقر شدند.

سردار عظمایی گفت: همچنین در این رزمایش، رژه خودرویی و دریایی با حضور بسیج دریایی و مردمی، صیادان و شناور های موشک انداز، شناور های شهید مهدوی، شهید رودکی، شهید ناظری، شناور های موشک انداز تندر و شناور های موشک انداز ذوالفقار و راکت انداز ها در رزمایش حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز شناورهای جدید سپاه به موشک هایی با برد 600 کیلومتر

تجهیز شناورهای جدید سپاه به موشک هایی با برد 600 کیلومتر