مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 19:452023-07-30اقتصادي

ایجاد 1000 فرصت شغلی در خوزستان بدون تسهیلات دولتی


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: تلاش داریم تا در سال جاری نیز یک هزار فرصت شغلی را بدون دریافت تسهیلات از دولت ایجاد کنیم در حالی که میزان تعهد ما 300 فرصت شغلی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهرام ملایی هزاروندی بعد از ظهر امروز یکشنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته مهارت برگزار شد، اظهار کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای 2 مأموریت اساسی دارد؛ یکی توانمندسازی نیروی کار در بخش های صنعت، خدمات، کشاورزی و هنر و دیگری آموزش جوانان جویای کار فاقد مهارت است؛ لذا از مأموریت ما مشخص است که آموزش ها باید به نوعی مرتبط با مشاغل و استانداردهای آموزش شغلی باشد.

وی افزود: تفاوت آموزش فنی حرفه ای با سایر آموزش ها و نظام آموزش رسمی کشور در این است که چهارچوب و اساس آموزش آنها نظری و تئوری است اما آموزش های فنی حرفه ای به صورت کارگاهی بوده و مبنا و اساس آن مهارت و کار عملی است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: در نظام آموزش رسمی، مخاطبان قلم به دست و در نظام مهارتی آچار به دست هستند؛ از آنجایی که میگوییم هزینه یک آچار به نسبت یک قلم بیشتر است، لذا آموزش های فنی و حرفه ای نیاز به تخصیص اعتبار خاص و بیشتری نسبت به سایر آموزش ها دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 1000 فرصت شغلی در خوزستان بدون تسهیلات دولتی

ایجاد 1000 فرصت شغلی در خوزستان بدون تسهیلات دولتی