مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 10:502023-08-22فرهنگي

کتاب «به سفارش مادرم» روایاتی خاص از اربعین حسینی روانه بازار شد


کتاب «به سفارش مادرم» شامل روایاتی داستان گونه پیرامون زائران، موکب داران و خانواده های شرکت کننده در پیاده روی عظیم اربعین است که با طراحی جلد جدید از سوی به نشر روانه بازار شده است.

- کتاب به سفارش مادرم شامل روایاتی داستان گونه پیرامون زائران، موکب داران و خانواده های شرکت کننده در پیاده روی عظیم اربعین حسینی است که با طراحی جلد جدید از سوی به نشر (انتشارات آستان قدس ر به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتاب به سفارش مادرم ، قصه آدم هاست؛ احوال آدم هایی است که با ملیت ها و فرهنگ های مختلف پا در مسیر پیاده روی اربعین گذاشته اند؛ چه عراقیِ موکب دار، چه ایرانیِ هم وطن؛ چه روسِ تازه مسلمان و حتی بچه اردک زشتِ هندی.

این اثر که یکی از متفاوت ترین روایت ها در بیان پیاده روی اربعین محسوب می شود به قلم احسان حسینی نسب نویسنده به رشته تحریر درآمده است.

مخاطب این کتاب یک مادر است.

احسان حسینی نسب به سفارش مادرش با جمعی از دوستان عکاس خود به پیاده روی اربعین می رود.

مادری که در آرزوی این سفر بوده؛ مادرِ آرزومندی که وظیفه پرستاری از مادرِ پیرش را به عهده دارد و پسرش را راهیِ سفر می کند تا به جای او ببیند و برای او روایت کند.

حسینی نسب در این سفر با انواع و اقسام زائران با پیشه های گوناگون و از کشورهای مختلف گفت وگو کرده، هر داستان را به قصه ای و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «به سفارش مادرم» روایاتی خاص از اربعین حسینی روانه بازار شد

کتاب «به سفارش مادرم» روایاتی خاص از اربعین حسینی روانه بازار شد