مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 11:002023-08-21اقتصادي

برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت چاپ و بسته بندی در قزوین


مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین گفت: اولین نمایشگاه صنعت چاپ، بسته بندی، تبلیغات و برندسازی با همکاری شرکت شهرک های صنعتی و شرکت نمایشگاه های بین المللی، - ایسنا/قزوین مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین گفت: اولین نمایشگاه صنعت چاپ، بسته بندی، تبلیغات و برندسازی با همکاری شرکت شهرک های صنعتی و شرکت نمایشگاه های بین المللی، از تاریخ 31 مرداد تا 3 شهریور ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار می شود.

احمد خورگامی با بیان اینکه امروزه چاپ و بسته بندی محصولات، نقش مهمی را در خصوص فرآیند بازاریابی ایفا می کند؛ اظهار کرد: به طور کلی فروشندگان و صادرکنندگان، در راستای تحقق اهداف و موفقیت در حوزه فروش و بازاریابی باید به اصول و قواعد مربوط به آن توجه کنند.

بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین، وی ادامه داد: با توجه به این امر برگزاری نمایشگاه تخصصی در این حوزه، فرصت و فضای مناسبی را جهت تبادل اطلاعات و آگاهی از به روزترین فناوری ها و ماشین آلات در این صنعت، فراهم می کند.

خورگامی خاطرنشان کرد: اولین نمایشگاه صنعت چاپ، بسته بندی، تبلیغات و برندسازی با همکاری شرکت شهرک های صنعتی و شرکت نمایشگاه های بین المللی، از تاریخ 31 مرداد تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت چاپ و بسته بندی در قزوین

برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت چاپ و بسته بندی در قزوین