مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 14:252023-08-22پزشكي

نیاز گیلان به بیمارستان جنرال


معاون درمان علوم پزشکی گیلان با اشاره به اهمیت بیمارستان جنرال برای تسریع در اقدامات تشخیصی، گفت: در حوزه درمان با مشکلاتی مواجه هستیم که مهمترین آنها، - ایسنا/گیلان معاون درمان علوم پزشکی گیلان با اشاره به اهمیت بیمارستان جنرال برای تسریع در اقدامات تشخیصی، گفت: در حوزه درمان با مشکلاتی مواجه هستیم که مهمترین آنها، برخوردار نبودن از بیمارستان جنرال است.

دکتر عقیل قلی پور در گفت وگو با ایسنا، معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی را یک حوزه وسیع از مسئولیت ها و ماموریت ها دانست و اظهار کرد: بیش از 35 بیمارستان دولتی، خصوصی و غیر دولتی، بیش از 3000 مطب و درمانگاه و کلینیک، حدود 1000 مطب دندانپزشکی، بیش از 450 مرکز ترک اعتیاد و تعداد زیادی آزمایشگاه را تحت مدیریت داریم.

وی با بیان اینکه طی یک سال گذشته بیش از پنج بیمارستان از درجه دو به درجه یک ارتقا پیدا کردند، گفت: این ارتقای درجه میزان دریافتی از بیمه ها را بالا می برد که در حوزه خدمات رسانی بسیار کمک کننده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به عملکرد مثبت این دانشگاه در بسیاری از شاخص ها به ویژه ظرفیت اشغال تخت بیمارستانی، خاطرنشان کرد: طی هشت ماه گذشته در حوزه نظارت اقدامات موثری را انجام دادیم و از 300 مورد بازرسی به 3000 مورد رسیدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز گیلان به بیمارستان جنرال

نیاز گیلان به بیمارستان جنرال