مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 07:202023-08-20اجتماعي

تخصیص 12 هزار میلیارد ریال اعتبار اجرای طرح رتبه بندی معلمان به سیستان و بلوچستان


مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان اجرای طرح رتبه بندی معلمان را از مهمترین اقدامات دولت سیزدهم در حوزه آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: - ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان اجرای طرح رتبه بندی معلمان را از مهمترین اقدامات دولت سیزدهم در حوزه آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان در سیستان و بلوچستان در سال 1401، 12 هزار میلیارد ریال اعتبار به این استان اختصاص یافته است.

حسین بروشکی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در سیستان و بلوچستان 42 هزار و 356 نفر مشمولین طرح رتبه بندی بودند که تاکنون برای 38 هزار و 994 نفر حکم نهایی رتبه استحقاقی صادر شده است.

وی اظهار کرد: اجرایی شدن سند تحول بنیادین در همه ابعاد و زوایای آن یک ضرورت است؛ چرا که در ترسیم افق پیش رو و دست یافتن به اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت این سند به عنوان چشم انداز بلند مدت، مسیر راه را مشخص و به دنبال تربیت دانش آموزان است.

وی افزود: دستگاه تعلیم و تربیت به دنبال جذب معلمانی توانمند، کارآمد و تحول گراست که بتوانند با هنر و تدبیر و احساس لطیف خود دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی، بصیر، فکور و خلاق تربیت کنند که این مهم با تقویت و توسعه همه بُعدی دانشگاه فرهنگیان محقق خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 12 هزار میلیارد ریال اعتبار اجرای طرح رتبه بندی معلمان به سیستان و بلوچستان

تخصیص 12 هزار میلیارد ریال اعتبار اجرای طرح رتبه بندی معلمان به سیستان و بلوچستان