مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 10:402023-08-13حوادث

نجات غریق مانع از فوت 200 شناگر در دریا شد


رییس هیئت نجات غریق و غواصی گیلان با تاکید بر لزوم توجه به عدم شنا کردن در منطقه پرخطر و ممنوعه گفت: از هشت خرداد تا کنون 200 نفر به دلیل آشنا نبودن به فنون شنا و شنا در منطقه پرخطر و ممنوع با کمک مراقبان دریا و امدادگران هلال احمر از مرگ نجات یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، هاشم اسماعیلی رییس هیئت نجات غریق و غواصی گیلان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نجات جان افراد گرفتار شده در دریا یکی از اهداف نجات غریق در کشور است، اظهار کرد: هر ساله در فصل تابستان شاهد وقوع اتفاقات تلخی از جمله غرق شدن برخی از افراد در دریا هستیم و حدالامکان افراد نجات غریق در تلاشند تا مانع از فوت این افراد شوند.

وی با تأکید بر لزوم توجه به عدم شنا کردن در منطقه پرخطر و ممنوعه گفت: از هشت خرداد تاکنون 200 نفر به دلیل آشنا نبودن به فنون شنا و شنا در منطقه پرخطر و ممنوع با کمک مراقبان دریا و امدادگران هلال احمر از مرگ نجات یافتند.

رییس هیئت نجات غریق و غواصی گیلان با اشاره به اینکه از اوایل خرداد تا کنون 6 نفر در دریای خزر جان خود از دست دادند، افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه پارسال که 20 نفر در دریا غرق شده بودند 70 درصد کاهش دارد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه گیلان 292 کیلومتر نوار ساحلی و 300 منطقه پرخطر دارد، بیان کرد: 600 مراقب دریا، امدادگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات غریق مانع از فوت 200 شناگر در دریا شد

نجات غریق مانع از فوت 200 شناگر در دریا شد