مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 10:002023-08-18فناوري

فروشگاه آنلاین ایکس باکس 360 مایکروسافت تعطیل می شود


مایکروسافت اعلام کرد فروشگاه و بازار آنلاین ایکس باکس 360 را در سال میلادی آینده تعطیل خواهد کرد و به جدیدترین کنسول ها و سرویس اشتراکی «گیم پاس» خود متمرکز می شود.

- مایکروسافت اعلام کرد فروشگاه و بازار آنلاین ایکس باکس 360 را در سال میلادی آینده تعطیل خواهد کرد و به جدیدترین کنسول ها و سرویس اشتراکی گیم پاس خود متمرکز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق پستی که در وب سایت ایکس باکس انتشار یافت، فروشگاه ایکس باکس 360 و بازار ایکس باکس 360 در 29 ژوییه سال 2024 تعطیل خواهند شد و گیمرهایی که از کنسول قدیمی استفاده می کنند، قادر نخواهند بود بازیهای جدید را خریداری و دانلود کنند.

با این حال، مایکروسافت به کاربران اجازه می دهد تا با بازیهای ایکس باکس 360 که خریداری کرده بودند و بازیهای قدیمی که با کنسول سازگاز هستند، بازی کنند.

در پست ایکس باکس آمده است: از زمانی که ایکس باکس 360 در سال 2005 عرضه شد، تغییرات زیادی روی داده است.

فناوری متحول شده، انتظارات گیمرها تغییر کرده است و ما روی تبدیل ایکس باکس سری ایکس اس به بهترین مکان برای بازی در حال حاضر و در آینده متمرکز شده ایم.

مایکروسافت تولید کنسول بازی ایکس باکس 360 را در سال 2016 متوقف کرد و یک سال بعد، سرویس بازی ایکس باکس گیم پاس (Xbox Game Pass ) را راه اندازی کرد که روی کنسول ها و سیستمهای عامل ویندوز قابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروشگاه آنلاین ایکس باکس 360 مایکروسافت تعطیل می شود

فروشگاه آنلاین ایکس باکس 360 مایکروسافت تعطیل می شود