مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 10:402023-08-21ورزشي

اعتبارات مناسبی برای توسعه ورزش دیلم اختصاص یافت


فرماندار دیلم از توسعه زیرساخت های ورزشی در این شهرستان خبر داد و گفت: در کمیته برنامه ریزی اعتبارات خوبی به ورزش شهرستان دیلم اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسدی صبح دوشنبه در نشست با رییس هیئت فوتبال، پیشکسوتان و مدیران باشگاه های فوتبال شهرستان دیلم با حضور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، با بیان اینکه در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی، فعالیت های عمرانی مناسبی در سطح این شهرستان آغاز شده است، اظهار داشت: در کمیته برنامه ریزی جز شهرستان هایی هستیم که اعتبارات خوبی به حوزه ورزش اختصاص داده ایم.

فرماندار دیلم اضافه کرد: مجموعه اداره ورزش و جوانان شهرستان دیلم با نگاه ویژه به ورزش و حمایت از جوانان فوتبال دوست این شهرستان زمینه شناسایی استعدادهای بالقوه شهرستان و شکوفایی استعدادهای آنان را فراهم سازد.

وی گفت: شهرستان دیلم علاوه بر مسئولان ورزش دوست و علاقمند به توسعه فوتبال، پتانسیل های خوبی نیز از نظر نیروی انسانی و همچنین زیرساخت و امکانات ورزشی دارد که امیدواریم با ادامه این روند و رفع موانع و مشکلات این قشر در آینده ای نزدیک شاهد موفقیت های بیشتر ورزشی این شهرستان باشیم.

اسدی ادامه داد: دولت سیزدهم که رویکردی مردمی دارد با هدف اجرای عدالت به دنبال رفع کاستی ها و نواقص در همه زمینه ها بوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات مناسبی برای توسعه ورزش دیلم اختصاص یافت

اعتبارات مناسبی برای توسعه ورزش دیلم اختصاص یافت