مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 09:362023-07-30اقتصادي

سخنگوی صنعت آب کشور: آب دریاها وارد کشور می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای سمنان، فیروز قاسم زاده، سخنگوی صنعت آب کشور در حاشیه بازدید از برخی پروژه های این شرکت اظهار کرد: در توسعه شبکه توزیع آب شرب شهری که مستقیم با مصارف مردم در ارتباط است، جزو کشورهای برتر دنیا هستیم و بانک جهانی نیز این مهم را تأیید کرده است.

وی با بیان اینکه در بخش شبکه شرب شهری 99.

9 پوشش شبکه داریم و پوشش شبکه آب روستایی نیز 82 درصد است، گفت: در بخش شهری پوشش شبکه ضریب بالایی است و در بخش روستایی هم تلاش دولت سیزدهم این است که پوشش به بالای 90 درصد برسد.

سخنگوی صنعت آب کشور با بیان اینکه ایران کشوری با اقلیم خشک و نیمه خشک است و یک سوم متوسط جهانی بارش دارد، افزود: نیاز است تا برای تأمین آب از تمام ظرفیت ها استفاده شود؛ اگر منابع آبی در کشور یا اطراف کشور وجود دارد، باید از این ظرفیت ها به نحو خوبی بهره برداری شود.

قاسم زاده تصریح کرد: در این راستا، استفاده از آب های نامتعارف که در حوزه پساب است و استفاده از آب دریا در دستور کار است.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه های پساب گران و مصارف آن نیز خاص است، گفت: صنایع بیشترین مصرف کننده برای پساب هستند و طرح هایی نیز در این زمینه تعریف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی صنعت آب کشور: آب دریاها وارد کشور می شود

سخنگوی صنعت آب کشور: آب دریاها وارد کشور می شود