مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 10:502023-08-20سياسي

پاسداست یاد شهدا و گسترش فرهنگ شهادت مانع از انحراف جامعه خواهد شد


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ضمن پاسداست یاد و خاطره 3400 شهید استان اردبیل گفت: امروزه پاسداست یاد و خاطره شهدا و گسترش فرهنگ شهادت مانع از انحراف جامعه خواهد شد.

- ایسنا/اردبیل فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ضمن پاسداست یاد و خاطره 3400 شهید استان اردبیل گفت: امروزه پاسداست یاد و خاطره شهدا و گسترش فرهنگ شهادت مانع از انحراف جامعه خواهد شد.

سردار غلامحسین محمدی اصل 29 مرداد در کنگره ملی 3400 شهید استان اردبیل که در سالن 6 هزار نفری رضازاده برگزار شد، بیان کرد: پاسداشت نام و یاد شهدا امروز جامعه را در مقابل تمام توطئه ها بیمه کرده و در گذرگاه های متعدد مانع از انحراف جامعه شده و از آسیب های فرهنگی و اجتماعی مصون کرده است.

وی اظهار کرد: دارالارشاد و دارالامان خاستگاه تشیع و سرزمین مردمان عاشق سالار شهیدان و علمدار کربلا حضرت ابوالفضل(ع) است که با داشتن عارفانی همچون شیخ صفی الدین اردبیلی، مقدس اردبیلی، تاج الشعرا یحیوی و آیت الله مشکینی بر تارک این کشور می درخشد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل بیان کرد: اردبیل از کربلا تا چالدران، از چالدران تا دفاع مقدس و از دفاع مقدس تا آذرماه 1400 توانسته دین خود را به این نظام ادا کند و مقام معظم رهبری نیز در بیان های متعدد خود فرموده اند؛ اردبیل حق بزرگی بر گردن ایران دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسداست یاد شهدا و گسترش فرهنگ شهادت مانع از انحراف جامعه خواهد شد

پاسداست یاد شهدا و گسترش فرهنگ شهادت مانع از انحراف جامعه خواهد شد