مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 08:352023-08-07سياسي

تأکید نماینده رهبری بر نظارت مستمر بر بازارها


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تقدیر از نظارت مستمر برخی مسؤولان بر بازارها گفت: نظارت مسؤولان باید به گونه ای باشد که بازاریان تصور نکنند مقطعی است و تکرار نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان صبح امروز در جلسه شورای اداری استان سمنان با حضور استاندار سمنان، مدیران کل دستگاه های اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی و اعضای شورای تأمین استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی، به توجه شهدا به نظام، انقلاب و رهبری اشاره کرد و گفت: شهدای والامقام انقلاب اسلامی هم ناظر بر اعمال ما هستند و هم امداد آنها در بزنگاه ها و گردنه های انقلاب به یاری کشور می آید.

وی با تشریح فرازهایی از نامه 53 نهج البلاغه اظهار کرد: امیرالمؤمنین علی (ع) در این نامه که خطاب به مالک اشتر نوشته شده، پس از برشمردن ویژگی های ممدوح بازرگانان و تجار، به برخی اقدامات ناپسند در کسب وکار اشاره می کند و از کارگزاران می خواهد با آن مقابله کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزود: امام علی (ع) می فرماید أَنَّ فِی کَثِیر مِنْهُمْ ضِیقاً فَاحِشاً، وَشُحّاً قَبِیحاً، وَاحْتِکَاراً لِلْمَنَافِعِ، وَتَحَکُّماً فِی الْبِیاعَاتِ، وَذَلِکَ بَابُ مَضَرَّه لِلْعَا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید نماینده رهبری بر نظارت مستمر بر بازارها

تأکید نماینده رهبری بر نظارت مستمر بر بازارها