مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 11:352023-08-14سياسي

مجلس وزارت اقتصاد را مکلف به راه اندازی سامانه جامع وثایق کرد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 23 مرداد) مجلس شورای اسلامی، ماده 9 طرح تأمین مالی و جهش تولید ازطریق اصلاح قوانین حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و .

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارت امور اقتصادی و دارایی را موظف کردند تا سامانه ی جامع وثایق را به نحوی طراحی و پیاده سازی نماید که کلیه اطلاعات مربوط به فرایند های قرارداد وثیقه را در بر بگیرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 23 مرداد) مجلس شورای اسلامی، ماده 9 طرح تأمین مالی و جهش تولید ازطریق اصلاح قوانین حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور را به تصویب رساندند و بر اساس آن، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارت امور اقتصادی و دارایی را موظف کردند تا سامانه ی جامع وثایق را به نحوی طراحی و پیاده سازی نماید که کلیه اطلاعات مربوط به فرایند های قرارداد وثیقه را در بر بگیرد.

بر اساس ماده 9 این طرح؛ وزارت امور اقتصادی و دارایی موظف است ظرف شش (6) ماه از تاریخ لازم الاجرا شدن این قانون، سامانه ی جامع وثایق را که از این پس در این قانون، سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس وزارت اقتصاد را مکلف به راه اندازی سامانه جامع وثایق کرد

مجلس وزارت اقتصاد را مکلف به راه اندازی سامانه جامع وثایق کرد