مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 12:202023-07-29اقتصادي

پیشرفت 95 درصدی ایستگاه راه آهن همدان


95 درصد پروژه ایستگاه راه آهن همدان _ تهران اجرا شده که اگر اعتبار تزریق شود می توان آن را هفته دولت افتتاح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مسلم مخفی ظهر امروز در کمیته برنامه ریزی اعتبارات شهرستان همدان را 236 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: با توجه به این اعتبارات، توزیع منابع نیز متنوع است و سعی کردیم طبق اولویت ها پیش برویم.

وی با اشاره به افزایش 41 درصدی بودجه شهرستان همدان نسبت به سال گذشته گفت: 83 درصد از این اعتبارات ملی است و باید تلاش شود پروژه های بزرگ شهرستان دیده شود.

فرماندار شهرستان همدان با بیان اینکه عملیات اجرایی برخی پروژه ها خوب پیش رفته و نیاز به تخصیص اعتبار داریم تا سریع به بهره برداری برسند گفت: 95 درصد پروژه ایستگاه راه آهن همدان _ تهران اجرایی شده که اگر اعتبار تزریق شود می توان آن را هفته دولت افتتاح کرد.

وی با اشاره به اینکه کنارگذر سیدجمال 80 درصد پیشرفت دارد و اگر اعتبار برای آن لحاظ شود می توان این پروژه را نیز به بهره برداری رساند خاطرنشان کرد: اعتبارات ماده 56 برای قنوات سال گذشته صفر بود و امسال اگر اعتبارت دیده شود می توان اقدامات خوبی انجام داد.

فرماندار شهرستان همدان با بیان اینکه با زحمات اداره آب، مشکل آب چند روستا را در روز تاسوعا حل کردیم از اقدام جهادی آبرسانی در 15 روستا خبر داد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 95 درصدی ایستگاه راه آهن همدان

پیشرفت 95 درصدی ایستگاه راه آهن همدان