مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 21:502023-07-24سياسي

شیخ صفی الدین در دل تمدن اسلام، یک تمدن ایجاد کرد


همزمان با فرا رسیدن 4 مردادماه سالروز شیخ صفی الدین اردبیلی نشست خبری بزرگداشت این عارف و عالم مکتب تشیع در محل انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همزمان با فرا رسیدن 4 مردادماه سالروز شیخ صفی الدین اردبیلی نشست خبری بزرگداشت این عارف و عالم مکتب تشیع در محل انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار شد.

در این نشست محمود شالویی رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: انجمن مفاخر فرهنگی دفاتر و نمایندگی های خود را یکی پس از دیگری در اقصی نقاط کشور افتتاح می کند که آخرین دفتر همزمان با بزرگداشت حکیم صفی الدین در استان اردبیل ایجاد شد.

شالویی با بیان اینکه شیخ صفی الدین اردبیل برای جامعه ایرانی شناخته شده است اما این شناخت باید ابعاد وسیع تر و گسترده تر پیدا کند، ادامه داد: با این مهم است که مردم با تأثیر و نقش اندیشه این عالم وارسته آشنا می شوند بنابراین دانش و روحیه و مقام معرفتی وی برای نسل امروز باید تشریح شود.

این نوع برنامه ها فرصت و زمینه های بیشتری را برای آشنایی با چنین شخصیت هایی در جهان ایجاد خواهد کرد.

وی مهم ترین ثمره این رویداد را نشر اندیشه این اندیشمند بیان کرد و گفت: ترویج اندیشه های فکری شیخ صفی الدین از طریق انتشار آثار ایشان امکان پذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیخ صفی الدین در دل تمدن اسلام، یک تمدن ایجاد کرد

شیخ صفی الدین در دل تمدن اسلام، یک تمدن ایجاد کرد