مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 13:252023-08-19سياسي

هدف مشترک وکلا و قضات احقاق حق است


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: هدف مشترک و تلاش جهادی وکلا و قضات در مراجع قضایی احقاق حق و دادرسی عادلانه و منصفانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین کثیرلو پیش از ظهر شنبه در کارگاه آموزشی چالش های قانون مجازات اسلامی در حوزه حدود، قصاص و دیات که به همت مرکز وکلای قوه قضاییه استان اردبیل در سالن ولایت اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: استان اردبیل، استان دارالارشاد و دارالمؤمنین است که عشق به اهل بیت به ویژه امام حسین (ع) و برادر باوفایش حضرت ابوالفضل العباس (ع) زبانزد عام و خاص است که در آستانه اربعین حسینی پیاده روی مردم این استان برای زیارت عتبات عالیات آغاز شده است.

وی به برگزاری کنگره سه هزار و 400 شهید استان اردبیل اشاره کرد و گفت: بعد از سال ها و ماده ها تلاش و برگزاری اجلاسیه ها و پیش اجلاسیه ها، کنگره ملی سه هزار و 400 شهید استان اردبیل در اردبیل برگزار می شود تا بتوانیم رهروی خود را در مسیر عزتمند شهدا بار دیگر نشان دهیم.

رییس کل دادگستری استان اردبیل به 27 ماه مسئولیت خود در این استان و تعامل خوب و سازنده با مرکز و کانون وکلا اشاره کرد و افزود: در مسیر همبستگی و همگرایی بیشتر حرکت ها و اقدامات مؤثر و مناسبی را شاهد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف مشترک وکلا و قضات احقاق حق است

هدف مشترک وکلا و قضات احقاق حق است