مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 16:002023-08-13سياسي

حدنگاری 80 درصدی اراضی کشاورزی تا پایان سال


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: رسیدن به مرز 80 درصدی حدنگاری اراضی کشاورزی تا پایان سال جاری هدفی دست یافتنی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در شصتمین جلسه شورای عالی تحول و تعالی این سازمان گفت: در دور جدید سفرها استانی و بازدیدهای میدانی، با توجه به پایش عملکردها و پیگیری های لازم جهت عملیاتی شدن مصوبات سفرهای قبلی، حتماً شاهد ارتقا عملکرد ادارات ثبت اسناد و املاک و تغییرات محسوسی در پیشرفت برنامه های تحولی خواهیم بود و امیدواریم با انتصابات جدید و بهره گیری از مدیران جوان و جهادی روند تحولات این سازمان شتاب بیشتری بگیرد.

وی افزود: رسیدن به مرز 80 درصدی حدنگاری اراضی کشاورزی تا پایان سال جاری هدفی دست یافتنی است که با اقدامات جهادی و تدابیر و همکاری های لازم از سوی دستگاه های متولی محقق خواهد شد.

در این جلسه همچنین گزارشی از آخرین وضعیت سامانه حدنگاری اراضی کشاورزی (سحاک) از سوی معاون توسعه فناوری و خدمات الکترونیک ثبتی و مدیران کل کاداستر و مدیریت عملکرد و بازرسی سازمان ثبت ارائه و عملکرد استان ها در این خصوص مورد بررسی قرارگرفت.

در شصتمین جلسه شورای عالی تحول و تعالی سازمان ثبت همچنین مدیرکل جدید ساختار و بهبود فرآیندها و مدیران کل استان های فارس و کرمان معرفی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدنگاری 80 درصدی اراضی کشاورزی تا پایان سال

حدنگاری 80 درصدی اراضی کشاورزی تا پایان سال