مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 09:452023-08-10اقتصادي

تبدیل خوسف به بهشت سرمایه گذاری خراسان جنوبی


فرماندار خوسف با تاکید بر اینکه شهرستان خوسف بهشت سرمایه گذاری استان خواهد شد، گفت: ظرفیت هایی این شهرستان دارد که زیر بنای توسعه شهرستان و استان خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی حسینی صبح پنج شنبه در نشست خبری با مدیران و خبرنگاران رسانه های استان از خبرنگاران به عنوان صداقت نگار یاد کرد و افزود: خبرنگاران و اهالی رسانه به شدت گمنام هستند و میزان تأثیر گذاری آنها در جامعه دیده نمی شود.

وی ادامه داد: با زحمات اثر گذاری که خبرنگاران و رسانه ها دارند ممکن است بسیاری از مدیران و مسئولان ما دارای جایگاه های برتر شوند اما زحمات این قشر در موفقیت ها دیده نمی شود.

وی به تأثیر گذاری رسانه در حوزه توسعه جامعه اشاره کرد و عنوان کرد: هیچ کشوری رشد نمی کند مگر با تربیت نیروی متخصص و تربیت نیروی انسانی در دو بستر آموزش و پرور ش و در مسیر رسانه محقق می شود.

وی با بیان اینکه واقعیت چگونه مطرح و تبیین و چه اثر گذاری داشته باشد مهم است، تصریح کرد: آموزش و پرورش و رسانه دو قشر اثر گذار در توسعه یافتگی هر کشور هستند.

فرماندار خوسف با تاکید بر اینکه شهرستان خوسف بهشت سرمایه گذاری استان خواهد شد، بیان داشت: ظرفیت هایی این شهرستان دارد که زیر بنای توسعه شهرستان و استان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل خوسف به بهشت سرمایه گذاری خراسان جنوبی

تبدیل خوسف به بهشت سرمایه گذاری خراسان جنوبی