مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 18:502023-08-08اجتماعي

گرد و خاک در 12 استان/20 استان درگیر رگبار


سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و احتمال آبگرفتگی معابر، احتمال سیلاب و بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها و مسیل ها در 20 استان و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در 12 استان هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت در مناطق مستعد خیزش گردوخاک از سه شنبه تا چهارشنبه (17 تا 18 مرداد) خبر داد.

این شرایط جوی روز سه شنبه در غرب خراسان شمالی، گلستان، قزوین، زنجان، همدان، مرکزی، قم، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، شرق لرستان، یزد، هرمزگان، فارس و دامنه و ارتفاعات در نیمه غربی کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان و روز چهارشنبه در دامنه و ارتفاعات در مازندران، البرز و تهران، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، فارس، شرق لرستان، جنوب همدان، جنوب مرکزی، شمال شرق و غرب هرمزگان، جنوب و جنوب غرب کرمان پیش بینی می شود.

در اثر این مخاطره جوی احتمال آبگرفتگی معابر، احتمال جاری شدن روان آب، احتمال سیلاب و بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها و مسیل ها، صاعقه، وزش باد، در نواحی مستعد خیزش گردوخاک، احتمال خسارت به سازه های موقت از جمله بنرها، داربست ها و تابلوهای تبلیغاتی و احتمال شکستن درختان کهن سال مورد انتظار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرد و خاک در 12 استان/20 استان درگیر رگبار

گرد و خاک در 12 استان/20 استان درگیر رگبار