مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 14:302023-07-24ورزشي

جمهوری اسلامی ایران امروز در تمام معادلات بین المللی صاحب نظر است


فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: انقلاب و نهضت ما به برکت وجود امام خمینی(ره) و رهبرمان، امروز در تمام معادلات بین المللی صاحب نظر است و بدون نظر این کشور هیچ معادله ای شکل نمی گیرد.

- ایسنا/همدان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: انقلاب و نهضت ما به برکت وجود امام خمینی(ره) و رهبرمان، امروز در تمام معادلات بین المللی صاحب نظر است و بدون نظر این کشور هیچ معادله ای شکل نمی گیرد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری دوشنبه دوم مردادماه در دومین یادواره 285 شهید نیروی زمینی ارتش و 11 شهید خلبان ملایر که در سالن ورزشی الغدیر شهرستان برگزار شد، اقتدار و قدرت امروز کشور را به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: امروز هیچ موضوع و مسأله جهانی بدون نظر، حضور و تأثیر از انقلاب امت و رهبر ما و حضور نیروهای مقتدرانه نیروهای مسلح نمی تواند شکل بگیرد.

وی ادامه داد: این قدرت را کشوری آفریده است که تا قبل از انقلاب کاملا وابسته و منزوی بود و قدرت های جنگ جهانی دوم، بدون اجازه رییس این مملکت وارد کشور شده و برای رییس این مملکت نسخه پیچیدند.

حیدری با اشاره به اینکه آمریکا یک هیمنه مخوف و وحشتناک از خود در جهان ایجاد کرده بود که هیچ کس قدرت چنگ انداختن به صورت او را نداشت، گفت: در کوتاه ترین زمان ممکن دو کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی ایران امروز در تمام معادلات بین المللی صاحب نظر است

جمهوری اسلامی ایران امروز در تمام معادلات بین المللی صاحب نظر است