مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 07:252023-08-15اقتصادي

افزایش 46 درصدی اعتبارات مریوان نسبت به سال گذشته


46 درصد اعتبارات شهرستان نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده و این امر نشان دهنده وجود ظرفیت های مریوان برای جذب اعتبارات و اراده موجود در دولت سیزدهم برای توسعه هرچه بیشتر این شهرستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مریوان، اسماعیل احمدی صبح امروز در جلسه تخصصی جهاد تبیین در مریوان با بیان اینکه همزمان با استقرار دولت سیزدهم نارضایتی های بسیاری در مریوان وجود داشت گفت: با تشکیل کمیته بررسی نارضایتی ها موفق به حل بسیاری از مشکلات شدیم.

فرماندار مریوان اظهار داشت: چالش های پیشران نارضایتی ها در این شهر با اراده خوب مجموعه شورای تامین و شورای اداری شهرستان شناسایی و حل شده است.

وی با اشاره به اینکه 46 درصد اعتبارات شهرستان نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است افزود: این امر نشان دهنده وجود ظرفیت های شهرستان برای جذب اعتبارات و اراده موجود در دولت سیزدهم برای توسعه هرچه بیشتر مریوان است.

احمدی به فرمایشات رهبری نسبت به فرهنگی بودن کردستان اشاره کرد و گفت: در راستای عمل به فرمایشات معظم له در طول یکسال و نیم گذشته بیش از 30 برنامه فاخر فرهنگی با جمعیت های زیاد 10 هزار نفری برگزار شده است.

وی با بیان اینکه هدف دولت در شهرستان مریوان توسعه هرچه بیشتر این شهرستان است گفت: روز گذشته شروع به نصب عرشه پل گاران شد که پروژه ای مهم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 46 درصدی اعتبارات مریوان نسبت به سال گذشته

افزایش 46 درصدی اعتبارات مریوان نسبت به سال گذشته