مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 00:002023-08-19سياسي

سازمان تبلیغات به دنبال فراهم کردن زمینه روایتگری در اربعین است


قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به تشریح برنامه های سازمان تبلیغات برای اربعین، گفت: سازمان تبلیغات به دنبال فراهم کردن زمینه روایتگری در اربعین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام روح الله حریزاوی روز شنبه در جمع موکب داران شهرستان مهران اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان عضو ستاد اربعین کشور در جلسات این ستاد حضور دارد و می تواند در رفع مشکلات موکب داران به موقع عمل کند.

وی گفت: خوشبختانه نگاه عمومی دولت، نگاهی بر مدار خدمت گذاری است و قطعاً دولت سعی در رفع موانع و مشکلات مواکب خواهد داشت.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در مورد آسیب هایی که در حوزه اربعین وجود دارد، افزود: اربعین پدیده ای مردمی است و دخالت دولت ها در این حرکت مردمی باعث ایجاد اختلال در پیشبرد امور می شود، متاسفانه سال های گذشته شرکت های بزرگ اقدام به تبلیغات کالاهای خود با استفاده از نصب بنرها بر روی بیلبردهای شهری می کردند و همین موضوع باعث شد فضای اربعینی تحت تاثیر این تبلیغات قرار گیرد.

حجت الاسلام حریزاوی خاطر نشان کرد: با توجه به موقعیتی که شهرستان مهران در ایام اربعین دارد و با توجه به رسالت سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه انجام عملیات های فرهنگی، تخصیص اعتباراتی در همین زمینه در دستور کار قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان تبلیغات به دنبال فراهم کردن زمینه روایتگری در اربعین است

سازمان تبلیغات به دنبال فراهم کردن زمینه روایتگری در اربعین است