مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 10:352023-08-09پزشكي

ظرفیت فعلی کشتارگاه اراک پاسخگوی نیازها نیست


مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی با اشاره به وضعیت نامناسب کشتارگاه اراک گفت: مهم ترین بحثی که در کشتارگاه داریم توسعه و افزایش سردخانه است، ظرفیت فعلی کشتارگاه اراک پاسخگوی نیازها نیست و باید این بخش توسعه یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، محمد فتاحی صبح امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس استان مرکزی به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: آلودگی هوا و افزایش گرد و غبار علاوه بر اینکه سلامت انسان ها را به خطر می اندازد، مشکلات تنفسی را برای بخش طیور نیز به دنبال دارد که دامپزشکی استان بلافاصله در شرایط آلودگی هوا اقدامات لازم را برای پیشگیری از بروز بیماری های تنفسی انجام داده و با آگاهی رسانی و هشدار به واحدهای مرغداری، نسبت به کنترل عوارض آلودگی هوا اقدام می کند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با اقدامات به موقع تاکنون مشکلی در بخش بیماری های تنفسی برای طیور و واحدهای مرغداری استان پیش نیامده است.

مدیرکل دامپزشکی استان با اشاره به وضعیت کشتار مرغ در استان بیان کرد: میزان کشتار مرغ در استان به طور میانگین 120 تن  و آخرین آمار کشتار 75 هزار و 557 قطعه به میزان 143 تن بوده است.

فتاحی گفت: هم اکنون دو کشتارگاه مرغ در دلیجان، دو کشتارگاه در ساوه، یک کشتارگاه در شازند و یک کشتارگاه نیز در خمین فعال است، که کشتارگاه اراک نیز به دلیل مشکلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت فعلی کشتارگاه اراک پاسخگوی نیازها نیست

ظرفیت فعلی کشتارگاه اراک پاسخگوی نیازها نیست