مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 09:502023-07-26اقتصادي

تفاهم نامه وزارت علوم برای تامین مسکن دانشگاهیان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجوبه نقل از وزارت علوم، علی خطیبی در خصوص این تفاهم نامه همکاری گفت: در راستای سیاست های ابلاغی دولت در راستای جهش تولید مسکن و اجرای طرح ملی نهضت مسکن و از آنجاییکه کمک به تأمین مسکن دانشگاهیان همواره یکی از دغدغه .

- معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از امضا تفاهم نامه همکاری این وزارتخانه با یکی از بانک ها در راستای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجوبه نقل از وزارت علوم، علی خطیبی در خصوص این تفاهم نامه همکاری گفت: در راستای سیاست های ابلاغی دولت در راستای جهش تولید مسکن و اجرای طرح ملی نهضت مسکن و از آنجاییکه کمک به تأمین مسکن دانشگاهیان همواره یکی از دغدغه های مهم وزیر علوم در دولت سیزدهم بوده است، با پیگیری ها و تلاش های صورت گرفته، این تفاهم نامه همکاری بین یکی از بانک ها و وزارت علوم منعقد شد.

وی با اشاره به رضایت این وزارتخانه از خدمات بانک مذکور به مدیران اساتید و دانشجویان سراسر کشور خاطرنشان کرد: اطمینان داریم که این تعامل و همکاری ثمرات و برکات بسیاری برای وزارت علوم و بانک مورد تعهد به دنبال خواهد داشت.

خطیبی گفت: بر این اساس، بانک مورد تعهد به منظور تأمین مالی بخشی از هزینه پروژه های طرح نهضت ملی مسکن، پرداخت تسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه وزارت علوم برای تامین مسکن دانشگاهیان

تفاهم نامه وزارت علوم برای تامین مسکن دانشگاهیان