مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 11:402023-08-14سياسي

مزایده اموال به وثیقه گذاشته در بستر سامانه تدارکات الکترونیک دولت برگزار می شود


با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی، به منظور افزایش قیمت فروش و نقدشوندگی اموال به وثیقه گذاشته شده و شفافیت مزایده ها، قوه قضاییه و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور موظفند مزایده های شعب اجرای احکام و دوایر اجرای ثبت و تسویه امور ورشکستگی را از طریق .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری  فارس، به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(دوشنبه23 مرداد) مجلس شورای اسلامی، ماده 9 طرح تأمین مالی و جهش تولید ازطریق اصلاح قوانین حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور را به تصویب رساندند.

بر اساس این بند الحاقی به ماده 9 این طرح؛ به منظور افزایش قیمت فروش و نقدشوندگی اموال به وثیقه گذاشته شده و شفافیت مزایده ها، قوه قضاییه و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور موظف اند مزایده های شعب  اجرای احکام و دوایر اجرای ثبت و تسویه امور ورشکستگی را از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت برگزار کند.

وزارت صنعت، معدن و تجارت موظف است امکان برگزاری مزایدات مذکور را در این سامانه فراهم کند.

اشخاص برای شرکت در مزایده و ارائه پیشنهاد قیمت باید 10 درصد قیمت مقرر در مواد 73 تا 75 قانون اجرای احکام مدنی را به عنوان تضمین نقدی شرکت در مز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزایده اموال به وثیقه گذاشته در بستر سامانه تدارکات الکترونیک دولت برگزار می شود

مزایده اموال به وثیقه گذاشته در بستر سامانه تدارکات الکترونیک دولت برگزار می شود