مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 16:402023-08-14فناوري

بهره مندی 20 هزار خانوار الیگودرز از سرویس FTTH تا پایان سال


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان گفت: تا پایان امسال امکان بهره مندی 20 هزار خانوار در شهر الیگودرز از سرویس FTTH فراهم خواهد شد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان گفت: تا پایان امسال امکان بهره مندی 20 هزار خانوار در شهر الیگودرز از سرویس FTTH فراهم خواهد شد.

مجتبی صارمی بیست و سوم مرداد ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای پروژه ملی فیبر نوری درب منازل و کسب و کارها در لرستان اظهار کرد: در راستای پیگیری تکالیف مندرج در طرح کلان و معماری شبکه ملی اطلاعات مصوب شورای عالی فضای مجازی و نیز بند (د) تبصره 7 قانون بودجه 1402 وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ایجاد 20 میلیون پورت پرسرعت اینترنت بر روی شبکه فیبر نوری را در دستور کار دارد که برش استانی این طرح ملی حدود 280 هزار پورت است.

وی افزود: این پروژه راهبردی در برخی از شهرهای لرستان از جمله دورود و پلدختر شروع شده و پیشرفت قابل توجهی نیز داشته و مجوز حفاری در شهرهای الشتر، ازنا، نورآباد، سراب دوره و ویسیان نیز اخذ شده که در حال تجهیز کارگاه و انتخاب پیمانکار است.

صارمی با بیان اینکه ارائه فیبر نوری به منازل و کسب و کارها زمینه دسترسی به سرویس با کیفیت و پرسرعتی را برای کاربران فراهم می کند، تصریح کرد: با ایجاد شبکه فیبرنوری در شهرها، درخواست ها برای استف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 20 هزار خانوار الیگودرز از سرویس FTTH تا پایان سال

بهره مندی 20 هزار خانوار الیگودرز از سرویس FTTH تا پایان سال