مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 09:202023-07-24سياسي

سردار رفیعی آتانی: 355 استخر معیشتی توسط سپاه در روستاهای استان قزوین احداث می شود


فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: برای 355 روستا احداث استخر معیشتی پیش بینی شده که این امر در راستای ساخت سد جهت پیشگیری از هدر رفت آب و ذخیره آب روستا می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در آیین انعقاد قراردادهای قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) که صبح امروز با حضور سردار علی فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران و مدیران کل آبفا، جهاد کشاورزی، راهداری و منابع طبیعی استان قزوین در سالن جلسات شهید پرویز سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: پروژه های بسیج سازندگی در سراسر استان در حال اجراست و جزو خدمات بی منت سپاه برای مردم که ولی نعمتان انقلاب هستند، می باشد.

وی افزود: احداث 5 مجتمع آبرسانی جهت پوشش 96 روستا در حال اجراست و 140 روستا نیز در قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) به این طرح ها اضافه شده است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: در ادامه خدمت رسانی به محرومان و محرومیت زدایی، 700 کیلومتر جاده خاکی و بیش از 800 کیلومتر جاده و روکش آسفالت توسط بسیج سازندگی قزوین اجرا می شود.

سردار رفیعی آتانی ادامه داد: بر اساس نتایج اخذ شده از جلسات متعدد با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، نهضت آبرسانی به صورت شبانه روزی در دستور کار قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار رفیعی آتانی: 355 استخر معیشتی توسط سپاه در روستاهای استان قزوین احداث می شود

سردار رفیعی آتانی: 355 استخر معیشتی توسط سپاه در روستاهای استان قزوین احداث می شود