مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:102023-08-16اقتصادي

چرا دشمن به دنبال ایجاد ناامنی در کشور است؟


محمدعلی بصیری، تحلیلگر مسائل بین الملل گفت: موفقیت به دست آمده ضدانقلاب و دشمنان خارجی را تحریک کرد با تدارک حمله به حرم حضرت شاه چراغ موضوعات مثبتی همچون مهار تورم و بهبود معیشت مردم را به لحاظ روانی تحت تأثیر قرار دهند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - راهبرد معاصر نوشت: چند هفته پیش با انهدام شبکه های تروریستی به وسیله وزارت اطلاعات که قصد انجام اقدامات ناامن ساز را در نقاط مختلف کشور و به ویژه مکان های مذهبی داشتند، گفته شد یکی از تاکتیک های ویژه حریف شکستن خط امنیتی یا به عبارتی اقتدار امنیتی با هدف یارگیری در کف خیابان است.

از این رو  در بررسی های مقدماتی به نظر می آید انتخاب مجدد حرم حضرت شاهچراغ برای این عملیات تروریستی و در این مقطع زمانی با چنین هدفی انجام شده باشد؛ به ویژه با توجه به اینکه با انهدام گسترده تیم های تروریستی در کشور نمی توان این عملیات را از زنجیره قبلی جدا کرد.

نکته اینجاست حساب های ضدانقلاب و وابسته بیش از آنکه از عبارت کار خودشونه که در آبان 1401 با اهداف خاص شکل گرفت استفاده کنند، با کنایه به وضعیت امنیتی در کشور پرداختند و به دنبال شکستن اقتدار امنیتی نظام هستند.

به نظر می آید هدف از عملیات تروریستی در حرم شاهچراغ که با عجله عجیب داعش در پذیرش مسؤلیت آن همراه شد، جلوگیری از فرسایش روحیه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا دشمن به دنبال ایجاد ناامنی در کشور است؟

چرا دشمن به دنبال ایجاد ناامنی در کشور است؟