مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 10:552023-08-22اقتصادي

بهسازی محوطه امامزاده دوخاتون شهرکرد با اعتبار 12 میلیارد ریال


پروژه بهسازی محوطه امامزاده دوخاتون توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری شهرکرد با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد و 300 میلیون ریال اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسین واحدیان صبح سه شنبه در جلسه با هیئت امنای امامزادگان دوخاتون (س) اظهار کرد: در راستای توسعه و عمران و آبادانی امامزاده، پروژه بهسازی محوطه این امامزاده توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری شهرکرد با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد و 300 میلیون ریال اجرا شد.

وی افزود: شهرداری شهرکرد تا در راستای رفع مشکلات و کاستی های امامزادگان دوخاتون (س) شهرکرد که یکی از مکان های زیارتی شاخص این شهر است همکاری و مساعدت لازم را با هیئت امنا به عمل آورد.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه امامزادگان دوخاتون (س) را به عنوان امانت هایی گرانبها و ارزشمند و میراثی پرسود و بابرکت به شمار می روند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر با استفاده از آثار و منافع این سرمایه های مادی و معنوی جامعه می توان گام هایی بلندی در جهت تأمین نیازهای مادی و معنوی اقشار جامعه و تحکیم رابطه با آفریدگار مهربان، تقویت روحیه محبت و تعاون و گسترش فضائل اخلاقی برداشت و به طور کلی موجبات رشد و غنی سازی فرهنگی جامعه را فراهم آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی محوطه امامزاده دوخاتون شهرکرد با اعتبار 12 میلیارد ریال

بهسازی محوطه امامزاده دوخاتون شهرکرد با اعتبار 12 میلیارد ریال