مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 11:552023-08-15فرهنگي

60 نسخه کتاب روانشناسی به کتابخانه اخلاق اهدا شد


60 نسخه کتاب روانشناسی با هدف گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی و فراهم شدن تبادل دانایی به کتابخانه اخلاق اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، 60 نسخه کتاب روانشناسی از خانواده تا بهشت شامل مباحث روان شناختی همراه با آموزه های دینی و کاربردی با هدف گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی و فراهم شدن تبادل دانایی توسط نویسنده این کتاب به کتابخانه اخلاق اهدا شد.

حسین علیزاده کوزه کنان نویسنده کتاب از خانواده تا بهشت و کارشناس ارشد روان شناسی، روز یکشنبه 22 مرداد با حضور در کتابخانه اخلاق، 60 نسخه از کتاب خود را که شامل آموزه های دینی، روانشناسی خانواده، زناشویی و تربیتی است به این کتابخانه اهدا و هدف خود را از این کار ترویج فرهنگ کتابخوانی و احیای رفتار نیکو و پسندیده اهدای کتاب اعلام کرد.

علیزاده کوزه کنان، مؤلف 9 جلد کتاب و 20 سال مدرس مباحث روانشناسی و مهارت های زندگی و عضو انجمن روان شناسی ایران است که سال ها در مناطق چهارده، هجده و نوزده تهران مباحث روان شناسی مبتنی بر آموزه های دینی و کاربردی را به خانواده ها آموزش داده است.

کتاب از خانواده تا بهشت در قطع رقعی در 306 صفحه توسط انتشارات شمیم کوثر در شمارگان 2000 نسخه در پاییز 1390 وارد بازار نشر شده و موضوعاتی نظیر، روانشناسی خانواده، دیدگاه های اسلامی خانواده، ارتباط بین زن و شوهر، بهداشت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 نسخه کتاب روانشناسی به کتابخانه اخلاق اهدا شد

60 نسخه کتاب روانشناسی به کتابخانه اخلاق اهدا شد