مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 14:302023-07-31سياسي

مشکلات و موانع باید برای مردم تبیین شود / برخی به دنبال لاپوشانی مسائل هستند!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ظهر امروز در دیدار رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اظهار داشت: - مشکلات و موانع باید برای مردم تبیین شود / برخی به دنبال لاپوشانی مسائل هستند! امام جمعه زاهدان گفت: مشکلات و موانع پیش روی کار باید برای مردم تبیین شود زیرا در غیر این صورت اینگونه به نظر می رسد که انگار به دنبال لاپوشانی هستند که متاسفانه این فضا در استان مرسوم است و مسئولان مشکلات را برای مردم تبیین نمی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ظهر امروز در دیدار رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اظهار داشت: حجم وسیعی از خدمات در حوزه بهداشت و درمان به مردم استان ارائه می شود و افراد زیادی به صورت شبانه روزی در این جهت مشغول فعالیت هستند که باید قدردان تلاش های آن ها باشیم.

امام جمعه زاهدان بر لزوم اطلاع رسانی و بیان خدمات نظام به مردم تاکید کرد و افزود: بیان خدمات جنبه شخصی ندارد بلکه خدمات مربوط به نظام اسلامی بوده و باید برای دلگرمی مردم بیان شود زیرا در شرایط کنونی مردم با مشکلاتی مواجه هستند و خبرهای ناخوشایندی می شنوند و از سوی دیگر ما با بدخواهان و دشمنانی مواجه هستیم که به هر بهانه به دنبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات و موانع باید برای مردم تبیین شود / برخی به دنبال لاپوشانی مسائل هستند!

مشکلات و موانع باید برای مردم تبیین شود / برخی به دنبال لاپوشانی مسائل هستند!