مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 09:202023-08-05اقتصادي

تامین آب پلدختر و چگنی از سد معشوره


معاون برنامه ریزی آب منطقه ای لرستان گفت: تامین آب شهرستان های پلدختر و چگنی در اولین بند ماده 23 سد معشوره بیان شده است.

- ایسنا/لرستان معاون برنامه ریزی آب منطقه ای لرستان گفت: تامین آب شهرستان های پلدختر و چگنی در اولین بند ماده 23 سد معشوره بیان شده است.

بهروز ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: سال 94 مجوز همه سدهای لرستان باطل شد و در سال 98 تخصیص ها برگشت و با توجه به نظرات استان مطالعات انجام و نهایتا پس از گذشت 1.

5 سال و بررسی و مطالعات مجدد، در پایان سال 1400 تخصیص های نهایی به آب منطقه ای لرستان ابلاغ شد.

وی اضافه کرد: در سال 1401 بیشتر درگیر ماده 23 سدهای ماربره و معشوره بودیم و از امسال سازمان برنامه به عنوان متولی صدور مجوزهای ماده 23، به طور جدی پیگیر اخذ این مجوزهاست.

معاون برنامه ریزی آب منطقه ای لرستان گفت: اخذ ماده 23 برای هر استان نهایتاً دو پروژه در نظر گرفته می شود و با این اوصاف اقدامات برای سدها زمانبر است.

ساماندهی رودخانه های چول هول و زیودار ابراهیمی در خصوص ساماندهی رودخانه های چول هول و زیودار، بیان کرد: سال گذشته ساماندهی این دو رودخانه به دقت انجام شد و تمام اراضی کاداستر و مجوزها به روز شدند و براساس مصوبه ای که وزیر نیرو فقط برای لرستان صادر کرده بود این مهم انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب پلدختر و چگنی از سد معشوره

تامین آب پلدختر و چگنی از سد معشوره