مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 08:352023-08-12سياسي

برگزاری رویداد بزرگ حل نیازهای فناورانه حوزه گردشگری


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود از برگزاری رویداد بزرگ حل نیازهای فناورانه حوزه گردشگری با رویکرد فناوری های نوین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، مرتضی نظری، رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه استان سمنان دارای جاذبه های طبیعی و تاریخی منحصربه فردی است، اظهار کرد: برگزاری رویداد بزرگ حل نیازهای فناورانه حوزه گردشگری با رویکرد فناوری های نوین با هدف معرفی جاذبه های طبیعی، تاریخی و تأسیسات گردشگری برگزار می شود.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود افزود: این رویداد برای حل 9 نیاز و چالش محوری حوزه گردشگری شامل واقعیت افزوده، راهنمای صوتی، تصاویر 360 درجه، سفرهای بومی و محلی، معرفی اقامتگاه ها، پویانمایی، واقعیت مجازی، اینترنت اشیا در گردشگری و هتل داری و راهنمای مسافران گردشگران با رویکرد فناورانه برگزار می شود.

نظری گفت: دبیرخانه این رویداد با همکاری پارک علم و فناوری استان سمنان و اداره میراث فرهنگی شهرستان شاهرود در محل پارک علم و فناوری استان ایجاد شده است و در آذرماه 1402 برگزار می شود.

وی افزود: ارائه مجوز لازم برای استفاده از محصولات توسعه داده شده در استان با مدل های درآمدی مختلف، ترویج محصولات تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد بزرگ حل نیازهای فناورانه حوزه گردشگری

برگزاری رویداد بزرگ حل نیازهای فناورانه حوزه گردشگری