مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 19:302023-08-22بين الملل

مسکو: به تمامی تعهدات بین المللی در صادرات غلات و کود پایبندیم


سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز سه شنبه در سخنانی تاکید کرد که مسکو به صورت مسئولانه به تعهدات المللی خود پایبند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز سه شنبه گفت که مسکو به صورت مسئولانه و با وجدان به تعهدات بین المللی خود در خصوص صادرات غلات، کود شیمیایی، انرژی و دیگر تولیدات حیاتی ادامه خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسپوتنیک، زاخارووا گفت: کشور ما به پایبندی به تعهدات خود با حسن نیت و بر اساس توافقات بین المللی در خصوص تولیدات زراعی، کود، انرژی و تولیدات حیاتی ادامه خواهد داد.

ما اهمیت آن را برای توسعه اجتماعی و اقتصادی کشورهای آسیایی، آفریقایی، آمریکای لاتین و خارمیانه و برای بهداشت، زندگی و رفاه ملت این کشورها به خوبی درک می کنیم .

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اضافه کرد: این چیزی است که ابتکارات ولادیمیر پوتین آن را تایید می کند که طی آن ده ها هزار تن کود روسیه به کشورهای نیازمند و همچنین 50 هزار تن غلات به بورکینافاسو، زیمبابوه، مالی، سومالی، جمهوری آفریقای مرکزی و اریتره صادر شده است .

پیشتر نیز آلکسی یرخوف ، سفیر روسیه در ترکیه در مصاحبه ای اعلام کرد، کشورش فعالانه به دنبال جایگزین هایی است تا به جای ابتکار غلات دریای سیاه که در پایان تیر ماه بدون تمدید مجدد من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: به تمامی تعهدات بین المللی در صادرات غلات و کود پایبندیم

مسکو: به تمامی تعهدات بین المللی در صادرات غلات و کود پایبندیم