مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 11:402023-07-23بين الملل

دبیرکل عصائب اهل الحق: نباید کاری کرد که موجب تضعیف کشور عراق شود


دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق ضمن تقدیر از موضعگیری بغداد در مورد هتک حرمت قرآن کریم و پرچم این کشور در سوئد، بر لزوم پیگیری موضوع اهانت تازه در دانمارک و هشدار به این کشور در خصوص تکرار آن تاکید کرد.

- دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق ضمن تقدیر از موضعگیری بغداد در مورد هتک حرمت قرآن کریم و پرچم این کشور در سوئد، بر لزوم پیگیری موضوع اهانت تازه در دانمارک و هشدار به این کشور در خصوص تکرار آن تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت المنار، قیس الخزعلی، دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق تاکید کرد که موضعگیری دولت عراق سطح، فرهنگ، اصالت و عزت مردم این کشور را نشان می دهد و این موضعگیری دولت عراق قابل تقدیر است.

الخزعلی اظهار کرد: اقدام کسی در اهانت به کتاب مقدس یک فرقه، دین و یا گروه بزرگ، در واقع تعرض به مقدسات و باورها و عزت این مردم است.

این اقدام دروغ بودن ادعاهای آنها درباره احترام به حریم خصوصی، آزادی ها و باورهای مردم را برملا می کند چراکه آزادی بیان موضوعی گسترده به این معنا نیست.

دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق در ادامه گفت: نباید فراموش کنیم که از نیات صادقانه و خوب و نیز احساسات و واکنش هایی که این طیف گسترده عراقی ها با ادیان مختلف ابراز داشتند، تقدیر و تشکر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل عصائب اهل الحق: نباید کاری کرد که موجب تضعیف کشور عراق شود

دبیرکل عصائب اهل الحق: نباید کاری کرد که موجب تضعیف کشور عراق شود