مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 18:252023-08-05اقتصادي

پایان آبگذاری کانال های کشاورزی گیلان از سد سفیدرود


مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان از پایان آبگذاری کانال های آبیاری کشاورزی از سد سفیدرود خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت،  وحید خرّمی مدیرکل شرکت آب منطقه ای گیلان امروز در جمع خبرنگاران با پایان آبگذاری کانال های کشاورزی گیلان از سد سفیدرود اظهار کرد: در سال آبی جاری بر اساس آمارها، کاهش بارش ها و آورد سد سفید رود محسوس بود.

وی با اشاره به نگرانی های ابتدای فصل زراعی به دلیل کاهش آورد سد سفید رود،  بیان کرد: با اینکه در ابتدای فصل زراعی سال 1402 ذخیره سد سفیدرود حدود 700 میلیون متر مکعب و بعبارتی 130 میلیون متر مکعب کمتر از مدت مشابه در سال قبل بود توانستیم با مدیریت دقیق و همکاری ستودنی شالیکاران عزیز گیلانی، سال زراعی را به خوبی پشت سر بگذاریم.

به گفته خرمی در ابتدای فصل زراعی با دستور استاندار گیلان مبنی بر تشکیل قرارگاه جهادی آب استان، برنامه ریزی بسیار دقیقی برای توزیع عادلانه آب در سطح شالیزارهای استان صورت گرفت وکشاورزان عزیز برنامه را بدون کوچکترین نقصانی اجرا کردند.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان با قدردانی از کشاورزان زحمتکش گیلانی و مسؤولین استان گفت: فصل زراعی 1402 شاهد همبستگی کامل بین مردم و مسؤولین بودیم و خداوند متعال را بخاطر نعمت هایی که بر استان ارزانی داشته، سپاسگزاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان آبگذاری کانال های کشاورزی گیلان از سد سفیدرود

پایان آبگذاری کانال های کشاورزی گیلان از سد سفیدرود