مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 14:202023-08-16سياسي

رسانه ها به نشر حداکثری پویش «نذر آب و یخ» در اربعین کمک کنند


مسئول کمیته اسکان و تغذیه ستاد اربعین خوزستان گفت: از رسانه ها درخواست می شود به نشر حداکثری پویش «نذر آب و یخ» کمک کنند تا زائران دغدغه ای در این زمینه نداشته باشند.

- اهواز- مسئول کمیته اسکان و تغذیه ستاد اربعین خوزستان گفت: از رسانه ها درخواست می شود به نشر حداکثری پویش نذر آب و یخ کمک کنند تا زائران دغدغه ای در این زمینه نداشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدمحمود موسوی ظهر امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران تاکید کرد: کمیته اسکان و تغذیه ستاد اربعین خوزستان طبق سال های گذشته نیز هماهنگی های لازم را در 2 بخش اسکان و تغذیه در سطح استان انجام داده است.

وی با اشاره به اسکان زوار اربعین در خوزستان اظهار کرد: اسکان ما مردمی است یعنی مساجد، حسینیه ها، منازل و اردوگاه هایی که امکانات سرمایشی دارند در اختیار زائران قرار می گیرند؛ زائران اربعین حسینی می توانند با مراجعه به سایت عتبات استان نشانی محل های اسکان زوار را جست وجو کنند.

این محل ها در چهار شهر ورودی استان، بین راه و دو پایانه تدارک دیده شده اند.

مسئول کمیته اسکان و تغذیه ستاد اربعین خوزستان با تاکید بر اینکه امکانات سرمایشی در سال جاری برای زوار حسینی بسیار مهم است، افزود: تلاش ما این است که زوار برای اسکان و تغذیه دغدغه ای نداشته باشند و میزبان خوبی برای ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها به نشر حداکثری پویش «نذر آب و یخ» در اربعین کمک کنند

رسانه ها به نشر حداکثری پویش «نذر آب و یخ» در اربعین کمک کنند