مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 13:202023-08-03سياسي

بازی های شورای شهر کرج برای انتخابات هیأت رییسه


چراغ های خاموش صحن فوق العاده شورای شهر کرج برای انتخابات سومین هیات رییسه بار دیگر رنگ جیغ حواشی در این مجموعه را به رخ کشید.

- خبرگزاری فارس-طیبه جواهری؛ دور ششم شورای شهر کرج در حالی کرسی را دست گرفتند که شعارهای متعددی اعم از مردمی بودن و شفافیت عملکرد می دادند؛ البته زمان زیادی نیاز نبود تا اقدامات خلاف شعار آقایان نمایان شود و آن روی سکه هم خودی نشان بدهد.

اولین اقدام خلاف شعار این دور شورای شهر اخراج اصحاب رسانه از صحن علنی شورا و استقرار صندلی هایی خارج از سالن اصلی صحن بود که البته انتقاداتی را نیز به همراه داشت اما گوش شنوایی برای اصلاح روند وجود نداشت.

در این میان دور اول انتخابات هیأت رییسه و شهردار از سوی این اعضا حواشی بسیاری به دنبال داشت و اعتراضات بالا گرفت تا جایی که بارها توسط خود اعضا مورد انتقاد گرفت.

جلسه فوق العاده روز پنج شنبه مصادف با دوازدهم مردادماه سال 1402، تحت عنوان صد و بیست و ششمین جلسه، به انتخابات هیأت رییسه سال سوم شورای شهر کرج اختصاص یافت .

وصیت های آقای رییس سابق علی قاسمپور، رییس دور دوم شورای شهر ششم شورای شهر کرج، در صحن فوق العاده شورای شهر کرج ابتدا به پند و نصیحت پرداخت و گفت: امروز هر نتیجه ای رقم بخورد مورد حمایت خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی های شورای شهر کرج برای انتخابات هیأت رییسه

بازی های شورای شهر کرج برای انتخابات هیأت رییسه