مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 07:352023-08-20اقتصادي

حل مشکل اسناد ارزی 3 کشتی دیگر در بندرامام/ آغاز تخلیه کشتی ها


مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان از حل مشکل اسناد ارزی 3 کشتی حامل نهاده های دامی خبر داد و گفت: این کشتی ها در بندر امام پهلوگیری کرده و در حال تخلیه و بارگیری هستند.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان از حل مشکل اسناد ارزی 3 کشتی حامل نهاده های دامی خبر داد و گفت: این کشتی ها در بندر امام پهلوگیری کرده و در حال تخلیه و بارگیری هستند.

حمید بدوی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از حدود دو ماه گذشته 7 کشتی حامل نهاده های دامی در لنگرگاه بندرامام خمینی به دلیل مشکلات اسناد ارزی امکان پهلوگیری، تخلیه و بارگیری نداشتند که در 20 روز گذشته مشکل اسناد ارزی 4 کشتی حل شد.

وی افزود: خوشبختانه با تلاش های انجام شده و تامین ارز موردنیاز، مشکلات اسناد ارزی مربوط به 3 فروند کشتی دیگر نیز حل شد تا این کشتی ها نیز بتوانند پهلوگیری کنند.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: این کشتی ها حامل نهاده های دامی ذرت و کنجاله هستند که اکنون در بندر امام پهلوگیری کرده و در حال تخلیه و بارگیری هستند.

بدوی ادامه داد: هر کدام از این 3 کشتی به صورت میانگین حامل بیش از 65 هزار تن انواع نهاده های دامی است که از سوی شرکت پشتیبانی امور دام خریداری و به منظور تامین نیاز کشور وارد شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل اسناد ارزی 3 کشتی دیگر در بندرامام/ آغاز تخلیه کشتی ها

حل مشکل اسناد ارزی 3 کشتی دیگر در بندرامام/ آغاز تخلیه کشتی ها