مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 08:452023-08-01اقتصادي

افزایش سرانه آرد روستایی و عشایری سیستان و بلوچستان


جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان زاهدان به ریاست ابوذر مهدی نخعی فرماندار زاهدان و با حضور سرگزی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان و دیگر اعضاء امروز سه شنبه در سالن اجتماعات شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان زاهدان به ریاست ابوذر مهدی نخعی فرماندار زاهدان و با حضور سرگزی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان و دیگر اعضاء امروز سه شنبه در سالن اجتماعات شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار شد.

سرگزی مدیر کل غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان در این جلسه گفت: سهمیه آرد روستایی و عشایری استان به سرانه هر نفر 10 کیلو افزایش یافت است و روستاییان و عشایر در این خصوص هیچ مشکلی نخواهند داشت .

مدیر کل غله استان در ادامه ضمن تأکید بر بازرسی از نانوایی ها به طور روزانه افزود: بازرسی مستمر و تشدید نظارت بر عملکرد خبازی ها باید به طور مستمر انجام شود.

در ادامه جلسه نخعی فرماندار شهرستان زاهدان بیان کرد: برای مدیریت تعداد نانوایی های شهرستان در قیاس با پراکندگی جمعیت و مشکلات ناشی از آن سیاست کارگروه، واگذاری و احداث خبازی های جدید بر اساس مناطقی که در حال توسعه است و همچنین مناطق و محلاتی که دچار کمبود نانوایی است و به تبع آن دارای صفوف طولانی هستند باید انجام پذیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سرانه آرد روستایی و عشایری سیستان و بلوچستان

افزایش سرانه آرد روستایی و عشایری سیستان و بلوچستان