مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 09:452023-08-12بين الملل

فرمانده صهیونیست: آسیب وارده به نیروی هوایی در حال عمیق تر شدن است


فرمانده نیروی هوایی ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی اعلام کرد، آسیب به کارایی نیروی هوایی در حال عمیق تر شدن است و این بخش به حالت قبل از اعتراض نیروهای ذخیره برنمی گردد.

- فرمانده نیروی هوایی ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی اعلام کرد، آسیب به کارایی نیروی هوایی در حال عمیق تر شدن است و این بخش به حالت قبل از اعتراض نیروهای ذخیره برنمی گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت خبری المیادین، تومار بار، فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی به افسران ذخیزه گفت، پس از اعتراض نیروهای ذخیره لطمه ای که به بخش نیروی هوایی وارد شده در حال عمیق تر شدن است.

همچنین گای تسور، سرلشکر نیروهای ذخیره و فرمانده سابق نیروی زمینی رژیم صهیونیستی تأکید کرد که قانون خدمت اجباری یک خط قرمز است و معتقد است که ارتش در صورت عبور از آن متلاشی خواهد شد.

اور هیلر، تحلیلگر مسائل نظامی شبکه 13 رژیم صهیونیستی در مورد سخنان بار که در میان خلبانان ذخیره اعلام کرد، حتی اگر همه چیز به حالت طبیعی خود برگردد، نیروی هوایی به حالت قبل خود باز نخواهد گشت، گفت، این سخنان بسیار نگران کننده است زیرا نشان می دهد که یک مساله بسیار عمیقی نه در نیروی هوایی بلکه در کل ارتش اتفاق افتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده صهیونیست: آسیب وارده به نیروی هوایی در حال عمیق تر شدن است

فرمانده صهیونیست: آسیب وارده به نیروی هوایی در حال عمیق تر شدن است