مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 13:352023-07-26فناوري

زنجان، آماده پخش زنده دسته عزاداری حسینیه اعظم در فضای مجازی


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: تمهیدات و هماهنگی های لازم با کارور (اپراتورهای) تلفن همراه در جهت به کارگیری سایت های سیار تلفن همراه برای تأمین پوشش لازم برای مشترکان تلفن همراه در مراسم حسینیه اعظم انجام شده است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: تمهیدات و هماهنگی های لازم با کارور (اپراتورهای) تلفن همراه در جهت به کارگیری سایت های سیار تلفن همراه برای تأمین پوشش لازم برای مشترکان تلفن همراه در مراسم حسینیه اعظم انجام شده است.

حامد سرایی در پیش از ظهر امروز (4 مردادماه) در جمع خبرنگاران، درباره تامین پهنای باند و پوشش برخط مراسم حسینیه اعظم زنجان در یوم العباس و با بیان اینکه حسینیه اعظم زنجان یکی از اماکن مذهبی شیعیان است که در شهر زنجان واقع شده است، اظهار کرد: همه ساله در یوم العباس مصادف با روز هشتم محرم و حرکت دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان تعداد بسیاری از عاشقان حضرت ابوالفضل (ع) جهت شرکت در دسته حسینیه اعظم زنجان حضور می یابند.

وی با اشاره به تمهیدات و هماهنگی های به عمل آمده با کارور (اپراتورهای) تلفن همراه در جهت به کارگیری سایت های سیار تلفن همراه برای تأمین پوشش لازم برای مشترکان تلفن همراه در این مراسم، افزود: تأمین پهنای باند لازم برای پخش زنده مراسم در فضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان، آماده پخش زنده دسته عزاداری حسینیه اعظم در فضای مجازی

زنجان، آماده پخش زنده دسته عزاداری حسینیه اعظم در فضای مجازی