مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 09:052023-08-02فرهنگي

عزاداری به سبک فرشته ها + عکس و فیلم


صفر تا 100 عزاداری هیأت فرهنگی تربیتی جوانان عاشورایی مازندران، به سبک کودکانه است، از ابتدای ورودی هیأت گرفته تا مکان برگزاری مراسم عزاداری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، این روزها که رخت عزای امام حسین (ع) زینت بخش تن شیفتگان این امام است و گوشه گوشه دیار علویان پر از عاشقانه هایی در سوگ مولای شان است، برخی عزاداری ها در نوع خود بی نظیر است و صفای دیگری دارد، از جمله عزاداری هیأت فرهنگی تربیتی جوانان عاشورایی مازندران، که صفر تا 100 عزاداری به سبک کودکانه است.

آنچه که این عزاداری ها را متمایز کرده، عزاداری به سبک کودکانه آن هم با زبان شیرین شان و شوق وصف ناپذیرشان است، از ابتدای ورودی هیأت گرفته تا مکان برگزاری مراسم عزاداری، کودکان در گوشه و کنار مشغول کاری هستند، جالب اینکه هر کدام شان مسؤولیتی دارد، این را از کارهایشان می فهمیم، چون مشغول هستند و شیدایی حسین در چهره شان موج می زند.

*شور حسینی در میان بچه هیاتی ها *این حسینیه را کودکان قد و نیم قد می گردانند شاید گفتنش قابل درک نباشد ولی واقعیت این است این حسینیه را کودکان قد و نیم می گردانند؛ از پذیرایی گرفته تا مداحی و عزاداری.

 درباره چنین هیأتی پرس وجو کردم، در اطرافم می دیدم برخی حتی برای عزاداری،کودکان را برای جلوگیری از سروصدا همراه خود نمی بردند چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزاداری به سبک فرشته ها + عکس و فیلم

عزاداری به سبک فرشته ها + عکس و فیلم