مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 16:052023-08-08حوادث

پلیس و خبرنگار در انجام کار شب و روز نمی شناسند


فرمانده نیروی انتظامی مازندران با حضور در جمع خبرنگاران فارس مازندران با تاکید بر اینکه پلیس و خبرنگار شب و روز نمی شناسند، گفت: به این دلیل که مأموریت ها و اتفاقات شب و روز نمی شناسد اگر انگیزه و اعتقاد نباشد گامی موثر نمی توان در جهت امنیت جامعه برداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده نیروی انتظامی مازندران در بازدید از خبرگزاری فارس مازندران به مناسبت روز خبرنگار با تقدیر از زحمات خبرنگاران، اظهار کرد: این قشر از جامعه در زمینه آگاهی بخشی و امیدآفرینی در جامعه نقش آفرینی می کنند.

وی با بیان اینکه خبرگزاری فارس بیشترین تعامل را با مجموعه پلیس را دارد، گفت: نقش خبرگزاری فارس در استان مازندران را پررنگ می بینیم.

فرمانده نیروی انتظامی مازندران با اشاره به اینکه خبرنگاران پل ارتباطی مهم بین مردم و مسؤولان هستند تا وظیفه و تکلیف سربازی خود را ادا کنیم، تصریح کرد: در سایه تعاملات بتوانیم نقش خود را در امیدآفرینی، آگاهی و بصیرت جامعه به درستی ایفای نقش کنیم.

مفخمی شهرستانی با اعلام اینکه امروز جامعه ما بیشتر به تعامل و در سایه آن امیدآفرینی و آگاهی بخشی به جامعه نیاز دارد، تصریح کرد: خبرگزاری فارس جز خبرگزاری مشهور و موثق جامعه است که جای شکر دارد و باید از این فرصت برای آگاهی بخشی و ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس و خبرنگار در انجام کار شب و روز نمی شناسند

پلیس و خبرنگار در انجام کار شب و روز نمی شناسند