مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 07:562023-08-10سياسي

راه اندازی پنج شنبه های امید در مازندران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، محمدجواد حسینیان مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات مازندران به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر خبرگزاری فارس مازندران از عملکرد قوی و منسجم خبرگزاری فارس تجلیل کرد و گفت: امیدواریم اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مطلوب منجر به اتفاقات خوب در جامعه شود.

وی از اهتمام این رسانه ارزشی و انقلابی تقدیر کرد و افزود: راه اندازی سامانه فارس من اقدام خوبی ازسوی خبرگزاری فارس در راستای پیگیری مطالبات مردمی بوده است.

مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات مازندران بیان کرد: هرچه بتوانیم گزارش ها را به سمت پیگیری مطالبات مردمی سوق دهیم و از گزارش مسولان به سمت گزارش های مردمی که حالت خبری دارد، موفق تر خواهد بود.

حسینیان تصریح کرد: یکی از دلایل اصلی که  انقلاب اسلامی انقلاب مستضعفان بود، همین حمایت مردمی بوده، تفاوتی ندارد در اغتشاشات، سیل، گرفتاری ها باشد همه جا بسیج کنار مردم خواهد بود.

وی تصریح کرد: در بسیج کارگران و کارخانجات در تمامی بازدیدها با کارگران دردودل می کنیم و مشکلات شان را جویا می شویم که خیلی موثر است.

مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات مازندران با اشاره به اینکه بخش اعظمی از جامعه ما کارگری هستند، اظهار کرد: قشر مجموعه کارگری در کنار برنامه های متعدد و متنوع و بحث های فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پنج شنبه های امید در مازندران

راه اندازی پنج شنبه های امید در مازندران