مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 08:352023-07-31اجتماعي

همکاری پارک علم و فناوری و مدیریت شهری کرج در حوزه محیط زیست


رییس پارک علم و فناوری البرز با اشاره به ورود جدی پارک علم و فناوری البرز به بحث محیط زیست و مدیریت پسماند به عنوان یکی از معضلات شهری، گفت: شرکت های دانش بنیان و فناور پارک در این زمینه آماده ارائه خدمات به مدیریت شهری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مهدی عباسی، رییس پارک علم و فناوری استان البرز، صبح امروز طی نشستی با شورای شهر کرج و مدیران شهرداری، با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری در حوزه های مختلف می تواند بازوی توانمندی برای شهرداری و شورای باشد، گفت: نخستین مرکز نوآوری خدمات شهری و پردیس خدمات شهری می تواند به نقطه عطف همکاری مشترک پارک علم و فناوری البرز در خدمت به شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج باشد که در کمالشهر کرج به دنبال راه اندازی آن هستیم.

وی با اشاره به ورود جدی پارک علم و فناوری البرز به بحث محیط زیست و مدیریت پسماند به عنوان یکی از معضلات شهری، گفت: شرکت های دانش بنیان و فناور پارک در این زمینه آماده ارائه خدمات به مدیریت شهری و توسعه همکاریها در این زمینه هستند.

  عباسی افزود: مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی جهاددانشگاهی و پارک علم و فناوری البرز در خصوص تبدیل دانش فنی به محصول و رساندن محصول به بازار در سال گذشته رشد چشمگیری داشته است و توانسته است توانمندی پژوهشگران خود رابه سمت اجرای ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری پارک علم و فناوری و مدیریت شهری کرج در حوزه محیط زیست

همکاری پارک علم و فناوری و مدیریت شهری کرج در حوزه محیط زیست